eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i sprzedaży nieruchomości
WÓJT GMINY PRZYBIERNÓW
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko urzędnicze
ds. kancelaryjnych (obsługi sekretariatu) i sprzedaży nieruchomości
I. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
-
wykształcenie: średnie (ogólnokształcące, ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne) lub wyższe,
-
znajomość obowiązujących przepisów ustawa o instrukcji kancelaryjnej, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o zakładowym funduszu socjalnym, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa prawo zamówień publicznych i przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
2. Wymagania dodatkowe:
-
bardzo dobra obsługa komputera,
-
znajomość obsługi ePUAP,
-
samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, rzetelność i staranność,
-
wysoka kultura osobista, odporność na stres.
II. Do zakresu wykonywanych zadań należy w szczególności:
-
Prowadzenie kancelarii Urzędu.
-
Obsługa biurowa i sekretarska Wójta.
-
Zamawianie pieczęci, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie.
-
Sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi.
-
Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji, obsługa korespondencji z platformy EPUAP.
-
Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej.
-
Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pracowników.
-
Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem.
-
Przygotowywanie umów na korzystnie z usług pocztowych i telekomunikacyjnych, prowadzenie spraw związanych z opłatą za używanie odbiorników i innych urządzeń audiowizualnych.
-
Obsługiwanie urządzeń telefonicznych i teleksowych oraz kserokopiarki.
-
Prenumerata czasopism oraz zaopatrywanie urzędu w wydawnictwa specjalistyczne i fachowe zgodnie ze wskazówkami przełożonych.
-
Prowadzenie spraw w zakresie tablic urzędowych i informacyjnych, materiałów informacyjno – adresowych dla potrzeb Urzędu i sołectw.
-
Prowadzenie spraw socjalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie obsługi gospodarczej urzędu i świetlic, a w tym prowadzenie magazynu materiałów biurowych , gospodarki drukami i formularzami
-
Nadzór nad przechowywaniem i wydawaniem kluczy Urzędu Gminy i świetlic wiejskich.
-
Koordynowanie działalności świetlic wiejskich oraz współpraca z opiekunami tych placówek.
-
Prowadzenie spraw związanych ze sportem, rekreacją i organizacjami pozarządowymi.
-
Z zakresu gospodarki nieruchomościami:
a) zbywanie nieruchomości niezabudowanych,
b) zlecanie wycen nieruchomości
-
Pełnienie funkcji koordynatora dostępności.
III. Wymagane dokumenty:
-
Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny.
-
Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
-
Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie w ramach CV/listu motywacyjnego następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Przybiernowie moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych”.
Brak takiej klauzuli spowoduje, że Państwa CV nie zostanie rozpatrzone i zostanie usunięte.
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
-
Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 1 grudnia 2021r.
-
Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze.
-
Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
-
Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
a) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;
b) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;
c) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
V. Warunki pracy:
-
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku.
-
Bezpośredni kontakt z interesantami i innymi stanowiskami.
-
Budynek biurowy jest jednopiętrowy, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz nie posiada windy.
-
Praca w budynku i poza nim.
-
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Przybiernowie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym upublicznienie wyniósł poniżej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową
do dnia 19 października 2021 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach, opatrzonych imieniem
i nazwiskiem z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i sprzedaży nieruchomości” pod adresem: Urząd Gminy, 72-110 Przybiernów, ul. Cisowa 3 lub w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 106 lub w skrzynce podawczej umieszczonej w przedsionku budynku Urzędu przy wejściu A do budynku.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną lub w sposób inny niż wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Przybiernowie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 914667530
Wójt Gminy Przybiernów
Lilia Ławicka
Przybiernów, dnia 8.10.2021 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Justyna Andrzejewska | 08-10-2021 11:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-10-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 08-10-2021 11:59 |