Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przybiernowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie do 2.500.000 złotych.

Przybiernów: Usługa finansowa polegająca na sfinansowaniu zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie do 2.500.000 złotych (art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego).

 Numer ogłoszenia: 117739 - 2012
data zamieszczenia: 28.05.2012

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, faks 091 4186622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.przybiernow.pl; www.bip.przybiernow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa finansowa polegająca na sfinansowaniu zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie do 2.500.000 złotych (art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie do 2.500.000 zł (art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego.) Spłata kapitału w 60 ratach tj. 59 równych rat po 41.666 zł oraz ostatnia wyrównująca w wysokości 41.706 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2017.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium wynosi 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ). Wadium powinno być wniesione do dnia 05.06.2012 r. do godz.13.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 wraz z sporządzonym przez Wykonawcę załącznikiem A w postaci harmonogramu spłaty wierzytelności oraz załącznikiem B - projektem umowy ( porozumienia ) w sprawie spłaty zrestrukturyzowanej wierzytelności. 2. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przybiernow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przybiernów ul.Cisowa 3 72-110 Przybiernów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Przybiernowie Ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Link do ogłoszenia na stronie BZP: http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=117739&rok=2012-05-28

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_2500_000zl.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-28 16:24:29 136,2KB 81 razy
2 SIWZ_2500_000zl.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-28 16:25:59 108,5KB 146 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zapytanie_i_odpowiedz_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-30 17:51:11 64,1KB
2 Bilans_2011.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-30 17:51:40 75,2KB
3 Rachunek_zyskow_i_strat_2011.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-30 17:52:03 109,6KB
4 Zestawienie_zmian_w_funduszu_2011.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-30 17:52:27 93,6KB
5 Zapytanie_i_odpowiedz_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-04 15:23:41 155,3KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 Zmiana_1.pdf 2012-06-04 15:23:41 51,3KB
Wynik postępowania
1 Ogloszenie_wynikow_przetargu_BIP.pdf 2012-06-13 17:44:21 120,2KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-07-06 12:55:46 86,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Hyla 28-05-2012 15:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-05-2012
Ostatnia aktualizacja: Piotr Hyla 06-07-2012 12:55