Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przybiernowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 130/2025 w sprawie ustalenia planu inwentaryzacji na rok 2025 oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych do przeprowadzenia inwentaryzacji magazynów paliwa, opału i materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowania, inwestycji rozpoczętych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów oraz środków trwałych trudno dostępnych

Zarządzenie Nr 130/2025
Wójta Gminy w Przybiernowie
z dnia 17 listopada 2025r.
w sprawie ustalenia planu inwentaryzacji na rok 2025 oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych do przeprowadzenia inwentaryzacji magazynów paliwa, opału i materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowania, inwestycji rozpoczętych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów oraz środków trwałych trudno dostępnych
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości / Dz. U. z 2023r. poz. 120 z późn.zm./ oraz zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji określonych przez Wójta Gminy, zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję inwentaryzacyjną w składzie :
1. Justyna Andrzejewska - Przewodnicząca komisji
2. Monika Janowicz- Członek
§ 2. Komisja inwentaryzacyjna dopilnuje przestrzegania ustalonego planu inwentaryzacji na 2025r. stanowiącego załącznik do zarządzenia.
§ 3. Powołuje się zespoły spisowe do przeprowadzenia inwentaryzacji magazynów paliwa, opału i materiałów biurowych, inwestycji rozpoczętych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych trudno dostępnych oraz gruntów, w składzie:
1. Ochotnicze Straże Pożarne-paliwo- spis z natury
Przewodniczący komisji – Karolina Grzybowska
Członek komisji – Danuta Kowalska
2. Gminny Ośrodek Kultury Czarnogłowy –opał-spis z natury
Przewodniczący komisji – Dominik Zawadzki
Członek komisji – Danuta Kowalska
3.
Wiejski Dom Spotkań i Animacji Społecznej w Budzieszewicach-opał- spis z
natury
Przewodniczący komisji – Dominik Zawadzki
Członek komisji – Danuta Kowalska
4. Samochody osobowe-paliwo- spis z natury
Przewodniczący komisji – Joanna Beściak
Członek komisji – Amanda Woźniak
5. Urząd Gminy w Przybiernowie- materiały biurowe- spis z natury
Przewodniczący komisji – Monika Łukasik
Członek komisji – Magdalena Zarzycka
6. Druki ścisłego zarachowania-spis z natury
Przewodniczący komisji – Natalia Deskiewicz
Członek komisji – Magdalena Zarzycka
7. Gmina Przybiernów –Inwestycje rozpoczęte-weryfikacja
Przewodniczący komisji- Marek Grudziński
Członek komisji– Marta Mazurowska
Członek komisji – Radosław Szczepanowicz
8. Wartości niematerialne i prawne-weryfikacja
Przewodniczący komisji – Amanda Woźniak
Członek komisji - Piotr Hyla
9. Grunty- weryfikacja
Przewodniczący komisji – Gabriela Budzyńska
Członek komisji – Dominik Zawadzki
Członek komisji – Ewa Magiera
10. Środki trwałe trudno dostępne- weryfikacja
Przewodniczący komisji – Radosław Szczepanowicz
Członek Komisji – Danuta Kowalska
Członek komisji – Aleksandra Stanisławska
§ 4. Zespoły spisowe o których mowa w § 3 dokonają spisu z natury wg stanu na dzień 31 grudnia 2025r.
§ 5. Potwierdzenie salda środków pieniężnych na rachunkach bankowych, kredytów i pożyczek, należności oraz weryfikacja sald kont organu i jednostki, następuje na stanowiskach merytorycznych.
§ 6. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej pobierze arkusze spisowe z natury stanowiące druki ścisłego zarachowania. Po zakończeniu spisu z natury Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej opracuje pisemne wnioski co do stwierdzonych różnic inwentaryzacyjnych z zebranymi wyjaśnieniami osób materialnie odpowiedzialnych i przedłoży arkusze spisu z natury Skarbnikowi Gminy.
§ 7. Termin zakończenia prac zespołów spisowych ustala się na dzień 6 stycznia 2026r.
§ 8. Termin zakończenia prac Komisji Inwentaryzacyjnej ustala się na dzień 15 stycznia 2026r.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy

Bogdan Jarosław Czaplicki
 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Justyna Andrzejewska 28-11-2025 13:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Zięba 28-11-2025
Ostatnia aktualizacja: Justyna Andrzejewska 28-11-2025 13:57