Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przybiernowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i sprzedaży nieruchomości

WÓJT GMINY PRZYBIERNÓW

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze

ds. kancelaryjnych (obsługi sekretariatu) i sprzedaży nieruchomości

 

 

I. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

  6. wykształcenie: średnie (ogólnokształcące, ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne) lub wyższe,

  7. znajomość obowiązujących przepisów ustawa o instrukcji kancelaryjnej, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o zakładowym funduszu socjalnym, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa prawo zamówień publicznych i przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

     

2. Wymagania dodatkowe:

  1. bardzo dobra obsługa komputera,

  2. znajomość obsługi ePUAP,

  3. samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, rzetelność i staranność,

  4. wysoka kultura osobista, odporność na stres.

     

II. Do zakresu wykonywanych zadań należy w szczególności:

 

  1. Prowadzenie kancelarii Urzędu.

  2. Obsługa biurowa i sekretarska Wójta.

  3. Zamawianie pieczęci, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie.

  4. Sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi.

  5. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji, obsługa korespondencji z platformy EPUAP.

  6. Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej.

  7. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pracowników.

  8. Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem.

  9. Przygotowywanie umów na korzystnie z usług pocztowych i telekomunikacyjnych, prowadzenie spraw związanych z opłatą za używanie odbiorników i innych urządzeń audiowizualnych.

  10. Obsługiwanie urządzeń telefonicznych i teleksowych oraz kserokopiarki.

  11. Prenumerata czasopism oraz zaopatrywanie urzędu w wydawnictwa specjalistyczne i fachowe zgodnie ze wskazówkami przełożonych.

  12. Prowadzenie spraw w zakresie tablic urzędowych i informacyjnych, materiałów informacyjno – adresowych dla potrzeb Urzędu i sołectw.

  13. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  14. Prowadzenie obsługi gospodarczej urzędu i świetlic, a w tym prowadzenie magazynu materiałów biurowych , gospodarki drukami i formularzami

  15. Nadzór nad przechowywaniem i wydawaniem kluczy Urzędu Gminy i świetlic wiejskich.

  16. Koordynowanie działalności świetlic wiejskich oraz współpraca z opiekunami tych placówek.

  17. Prowadzenie spraw związanych ze sportem, rekreacją i organizacjami pozarządowymi.

  18. Z zakresu gospodarki nieruchomościami:

    a) zbywanie nieruchomości niezabudowanych,

    b) zlecanie wycen nieruchomości

  19. Pełnienie funkcji koordynatora dostępności.

 

III. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny.

  2. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  6. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  7. Oświadczenie w ramach CV/listu motywacyjnego następującej treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Przybiernowie moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych”.

    Brak takiej klauzuli spowoduje, że Państwa CV nie zostanie rozpatrzone i zostanie usunięte.

 

IV.  Nawiązanie stosunku pracy:

  1. Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 1 grudnia 2021r.

  2. Forma zatrudnienia i wymiar czasu pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze.

  3. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

  4. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:

    a) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;

    b) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;

    c) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

     

V. Warunki pracy:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku.

  2. Bezpośredni kontakt z interesantami i innymi stanowiskami.

  3. Budynek biurowy jest jednopiętrowy, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz nie posiada windy.

  4. Praca w budynku i poza nim.

  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Przybiernowie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym upublicznienie wyniósł poniżej 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową
do dnia 19 października 2021 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach, opatrzonych imieniem
i nazwiskiem z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i sprzedaży nieruchomościpod adresem: Urząd Gminy, 72-110 Przybiernów, ul. Cisowa 3 lub w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 106 lub w skrzynce podawczej umieszczonej w przedsionku budynku Urzędu przy wejściu A do budynku.

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną lub w sposób inny niż wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Przybiernowie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 914667530

 

 

Wójt Gminy Przybiernów

Lilia Ławicka

Przybiernów, dnia 8.10.2021 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Justyna Andrzejewska 08-10-2021 11:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 08-10-2021
Ostatnia aktualizacja: - 08-10-2021 11:59