Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przybiernowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 1.300.000 złotych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, faks 091 4186622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przybiernow.pl; sekretariat@przybiernow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 1.300.000 złotych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Spłata zobowiązań Zamawiającego i przejęcie wierzytelności do kwoty 1.300.000,00 PLN. Wykonawca dokonuje spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego do łącznej wysokości 1 300 000,00 PLN i zgodnie z art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego, staje się jego wierzycielem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 wraz z sporządzonym przez Wykonawcę załącznikiem (A) w postaci harmonogramu spłaty wierzytelności oraz załącznikiem (B) - projektem umowy ( porozumienia ) w sprawie spłaty zrestrukturyzowanej wierzytelności. 2. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przybiernow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przybiernów Adres Urzędu Gminy Przybiernów: Ul.Cisowa 3 72-110 Przybiernów Tel. (091) 418 64 51(centrala), (091) 418 66 22 fax www.bip.przybiernow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Przybiernowie Ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Adres do ogłoszenia na stronie BZP: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=92113&rok=2011-03-22

 

UWAGA!

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 92113 - 2011 data 22.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, fax. 091 4186622.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 13.04.2011.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.2. CZADS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 29.04.2011.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:31.03.2011 godzina 11:30, miejsce:Urząd Gminy w Przybiernowie Ul.Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej).
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.04.2011 godzina 11:30, miejsce:Urząd Gminy w Przybiernowie Ul.Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej).

Zmiana ogłoszenia na stronie BZP: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=97835&rok=2011-03-28

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_wykup_1300tys_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-03-23 11:11:19 10KB 316 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zapytanie_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-03-25 13:51:48 68,7KB
2 Zapytanie_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-03-26 10:59:51 67,4KB
3 Zmiana_siwz_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-03-28 11:21:52 95,5KB
4 Zapytanie_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-03-28 15:22:37 80,9KB
Wynik postępowania
1 Ogloszenie_wynikow.pdf 2011-04-05 14:41:35 55,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Hyla 22-03-2011 16:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-03-2011
Ostatnia aktualizacja: Piotr Hyla 05-04-2011 14:41