eBoi
Jak załatwić sprawę?
Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 1.300.000 złotych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, faks 091 4186622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przybiernow.pl; sekretariat@przybiernow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 1.300.000 złotych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Spłata zobowiązań Zamawiającego i przejęcie wierzytelności do kwoty 1.300.000,00 PLN. Wykonawca dokonuje spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego do łącznej wysokości 1 300 000,00 PLN i zgodnie z art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego, staje się jego wierzycielem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 wraz z sporządzonym przez Wykonawcę załącznikiem (A) w postaci harmonogramu spłaty wierzytelności oraz załącznikiem (B) - projektem umowy ( porozumienia ) w sprawie spłaty zrestrukturyzowanej wierzytelności. 2. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przybiernow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przybiernów Adres Urzędu Gminy Przybiernów: Ul.Cisowa 3 72-110 Przybiernów Tel. (091) 418 64 51(centrala), (091) 418 66 22 fax www.bip.przybiernow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Przybiernowie Ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Adres do ogłoszenia na stronie BZP: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=92113&rok=2011-03-22
UWAGA!
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 92113 - 2011 data 22.03.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, fax. 091 4186622.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
- W ogłoszeniu jest: II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 13.04.2011.
- W ogłoszeniu powinno być: II.2. CZADS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 29.04.2011.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: IV.4.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:31.03.2011 godzina 11:30, miejsce:Urząd Gminy w Przybiernowie Ul.Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej).
- W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.04.2011 godzina 11:30, miejsce:Urząd Gminy w Przybiernowie Ul.Cisowa 3, 72-110 Przybiernów lub osobiście w sekretariacie (pokój nr 106) (adres jak wyżej).
Zmiana ogłoszenia na stronie BZP: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=97835&rok=2011-03-28
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz_wykup_1300tys_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-23 11:11:19 | 10KB | 316 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zapytanie_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-25 13:51:48 | 68,7KB | |
2 | Zapytanie_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-26 10:59:51 | 67,4KB | |
3 | Zmiana_siwz_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-28 11:21:52 | 95,5KB | |
4 | Zapytanie_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-28 15:22:37 | 80,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_wynikow.pdf | 2011-04-05 14:41:35 | 55,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Hyla | 22-03-2011 16:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-03-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Hyla | 05-04-2011 14:41 |