eBoi
Jak załatwić sprawę?
Informacja dla osób niesłyszących
Od 1 kwietnia 2012r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Gminy w Przybiernowie w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
• pocztą elektroniczną na adres sekretariat@przybiernow.pl,
• faxem: 91 4186622,
• telefonicznie: 91 4667530, 91 4667531,
• drogą pocztową na adres: URZĄD GMINY W PRZYBIERNOWIE, UL.CISOWA 3, 72-110 PRZYBIERNÓW.