Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przybiernowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie nr 124/21 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przybiernowie

Zarządzenie Nr 124/21

Wójta Gminy Przybiernów

z dnia 1 grudnia 2021r.

 

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy
w Przybiernowie

 

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020r. poz. 713 ze zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Przybiernowie stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 70/21 Wójta Gminy Przybiernów z dnia 20 lipca 2021r.
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Przybiernowie wprowadza się następujące zmiany:

 

1. w § 6 w ust. 2 pkt f) i g) oraz k) otrzymują brzmienie:

„f) stanowisko ds. inwestycji, zamówień publicznych i budownictwa,

g) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa,

k) USC - w skład którego wchodzą stanowiska:

- kierownik USC, ewidencja ludności, archiwum zakładowe Urzędu Gminy,

- zastępca kierownika USC, dowody osobiste, sprawy społeczne w zakresie ochrony zdrowia, skazani i prace społecznie – użyteczne, sprawy działalności gospodarczej oraz wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, transport, nadawanie nazw miejscowości, ulic i placów oraz prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości.”

 

2. w § 10 w ust. 4 pkt. c) otrzymuje brzmienie:

„c) zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa

 

3. w § 17 w ust. 2 pkt bb) otrzymuje brzmienie:

„bb) Wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych oraz sporządzanie zeznań świadków do celów emerytalnych.”

 

4. w § 23 dodaje się ust. 19 w brzmieniu:

„19. Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i współdziałanie w tym zakresie z gminnym komendantem OSP.”

 

5. § 26 otrzymuje brzmienie:

„§ 26. Do zakresu działania stanowiska pracy ds. inwestycji, zamówień publicznych i budownictwa należy:

  1. Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.

  2. Uzgodnienia lokalizacji zjazdów i infrastruktury.

  3. Współdziałanie z innymi Instytucjami w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego.

  4. Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.

  5. Organizacja i przeprowadzanie przetargów w zakresie inwestycji, remontów, modernizacji mienia gminnego, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

  6. W zakresie zamówień publicznych:

a) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,

b) odpowiedzialność za przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym,

c) sporządzanie wymaganych sprawozdań.

  1. Uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów.

  2. Opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczenia finansowego inwestycji
    i remontów w tym: określenie wartości wykonanej inwestycji i remontu oraz przygotowywanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazanie środka trwałego (PT).

 

6. § 27 otrzymuje brzmienie:

„§ 27. Do zadań na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego, nieruchomości i budownictwa należy:

  1. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym gminy oraz wydawanie odpisów, wyrysów i zaświadczeń w sprawach różnych związanych
    z zagospodarowaniem przestrzennym.

  2. Opiniowanie projektów podziału nieruchomości pod kątem ich zgodności
    z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

  3. Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz przygotowywanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich.

  4. Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu oraz wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

  5. Współdziałanie z innymi Instytucjami w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego oraz Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.

  6. Prowadzenie spraw użytkowania wieczystego, spraw rozgraniczenia, podziału
    i scalania gruntów.

  7. Prowadzenie spraw komunalizacyjnych, zamiany i przejęcia nieruchomości.

  8. Oddawanie nieruchomości niezabudowanych gminy w użyczenie lub dzierżawę.

  9. Wydawanie zezwoleń na lokalizację szyldów, reklam oraz innych obiektów nie związanych z gospodarką drogową.

  10. Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego.

  11. Przeprowadzanie kontroli naruszenia pasów drogowych, dróg gminnych
    i egzekwowanie przywrócenia ich do stanu pierwotnego.

  12. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a w szczególności:

a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomości z terenu gminy;

b) sporządzanie i aktualizowanie gminnego programu opieki nad zabytkami.

  1. Ustalenie wysokości opłaty za korzystanie ze środowiska.

  2. Kontrola spełniania obowiązków zawarcia umowy ubezpieczeń przez rolników.

  3. Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu indywidualnych gospodarstw rolnych.

 

7. w § 32 dodaje się ust. 13 w brzmieniu:

„13. Wydawanie zaświadczeń o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką.”

 

8. w § 34 w ust. 3 dodaje się pkt. g) i h) w brzmieniu:

g) realizacja zadań wynikających z ustawy o transporcie zbiorowym, w szczególności wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy.

h) nadawanie nazw miejscowości, ulic i placów oraz prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości.”

 

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt Gminy

Lilia Ławicka

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Justyna Andrzejewska 21-12-2021 13:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-12-2021
Ostatnia aktualizacja: - 21-12-2021 13:48