eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu pożarniczego i ratowniczego dla gminy Przybiernów
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4186451, faks 091 4186622. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu pożarniczego i ratowniczego dla gminy Przybiernów. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem są dostawy sprzętu realizowane w ramach 3 zadań inwestycyjnych, tj.: a) Zadanie 1: Dostawa sprzętu pożarniczego i ratowniczego: - aparat powietrzny - typu MSA-AUER AirMaxx - lub równoważny - 2 szt. - agregat prądotwórczy ECMT7000 - lub równoważny - 1 szt. - pilarka do drewna - 2 szt. - motopompa pożarnicza - 1 szt. - pompa szlamowa - 1 szt. - wentylator oddymiający - 1 szt. - pompa pożarnicza pływająca NIAGARA - lub równoważna - 2 szt. pompa zanurzeniowo szlamowa elektryczna - 2 szt. - przecinarki do stali i betonu - 2 szt. - nożyce hydrauliczne CU 4055 C NTC II - 1 szt. lub równoważne b) Zadanie 2. Dostawa zestawu przenośnych Syren elektrycznych serii DSE - 1 komplet (selektywne wywoływanie) c) Zadanie 3. Dostawa samochodu gaśniczo - pożarniczego - 1 szt.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 34.14.42.10-3, 35.11.10.00-5, 35.11.20.00-2, 35.24.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie wymaga się III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przybiernow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.przybiernow.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy w Przybiernowie ul. Cisowa 3 72-110 Przybiernów (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zmienia się zapisy w SIWZ w pkt 4b w następujący sposób:
1. Dotychczasowy zapis:
"Syrena elektroniczna DSE składa się z bloku sterującego oraz modułu/ów głośników (szczelinowych lub tubowych)."
zmienia się na:
"Selektywne wywoływanie DSE składa się z bloku sterującego oraz modułu/ów głośników (szczelinowych lub tubowych)."
2. Dotychczasowy zapis:
"Miarą efektywności syren elektronicznych jest poziom natężenia dźwięku SPL (Sound Pressure Level), podawany w decybelach (dB) w odległości 30 m od jego źródła."
zmienia się na:
"Miarą efektywności selektywnego wywoływania jest poziom natężenia dżwięku SPL (Sound Pressure Level), podawany w decybelach (dB) w odległości 30 m od jego źródła."
3. Do pkt 7 ppkt 8 SIWZ dodaje się lit. "c" o brzmieniu:
"Do oferty należy załączyć ważne świadectwa dopuszczenia wydane przez CNBOP."
Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.
Dnia 07.10.2010r wpłynęły pytania dotyczące parametrów technicznych. Pytania wraz z odpowiedziami znajdują się w załączniku Sprzet_pozarniczy_zal1.pdf
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mariusz Lerka | 05-10-2010 13:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Mariusz Lerka | 05-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Mariusz Lerka | 05-10-2010 13:42 |