eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze Dyrektor Żłobka Gminnego "Wesołe Brzdące" w Przybiernowie (2)
WÓJT GMINY PRZYBIERNÓW
ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze
Dyrektor Żłobka Gminnego „Wesołe Brzdące”
w Przybiernowie
I. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: dyrektor musi spełniać łącznie wymagania określone w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3 o których mowa w art. 13 ust. 2 oraz art. 16 ust. 1 lub ust. art. 16 ust. 2, tj. posiadać:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi
albo;
b) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia
w pracy z dziećmioraz
a) posiadać kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
b) ukończyć studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju
i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
c) osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
-) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
-) średnie lub średnie branżowe oraz:
a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3
lub
b) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
Jeżeli osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
-
kandydat posiada obywatelstwo polskie,
-
kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
-
kandydat nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne,
-
kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
-
kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
-
kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
-
kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
-
kandydat nie jest karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, -
stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
kandydat posiada nieposzlakowaną opinię.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole i umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2) umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych,
3) komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność,
4) dyspozycyjność,
4) prawo jazdy kat. B,
6) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
7)kandydat posiada aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych,
8) znajomość ustaw: o opiece nad dziećmi do lat 3, o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż.
II. Do zakresu wykonywanych zadań należy w szczególności:
1. Kierowanie działalnością Żłobka, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania, reprezentowanie go na zewnątrz w tym przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie rejestrów itp.
2. Organizowanie pracy Żłobka.
3. Opracowywanie rocznych planów finansowych, współpraca z jednostką obsługującą.
4. Racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi Żłobka.
5. Sprawne administrowanie i zarządzanie majątkiem Żłobka.
6. Wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Żłobka.
7. Zapewnienie należytego stanu higieniczno – sanitarnego oraz bezpiecznych i higienicznych warunków dla dzieci i pracowników.
8. Realizowanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności
w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3) oraz statutu Żłobka.
9. Przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu działania Żłobka zgodnie z delegacjami ustawowymi oraz udzielonymi upoważnieniami.
10. Dokonywanie zakupów towarów i usług w tym przygotowywanie zapytań ofertowych, współpraca przy ogłaszaniu przetargów.
11. Zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej
w Żłobku.
12. Prowadzenie procesu rekrutacji kadry oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji.
13. Przygotowywanie i zawieranie umów z rodzicami.
14. Nadzorowanie czynności związanych z regulowaniem odpłatności za pobyt i wyżywienie dzieci w Żłobku.
15. Współpraca z rodzicami lub opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Żłobka, Wójtem, dyrektorem publicznego przedszkola oraz instytucjami i organizacjami, w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
16. Terminowe i rzetelne wypełnienie obowiązków służbowych, w tym sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i analiz (w szczególności dotyczących Programu Maluch Plus).
17. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów dotyczących funkcjonowania
i realizacji zadań Żłobka.
18. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych,
w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizacją zadań Żłobka.
19. Prowadzenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniając rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka oraz wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką i pielęgnacją (około 20 godzin w tygodniu).
20. Wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta w celu prawidłowego funkcjonowania Żłobka.
III. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętnościach.
3. Kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku jego trwania, dokumentujące posiadanie wymagającego stażu pracy.
6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, jeżeli kandydat takimi dokumentami dysponuje.
7. Koncepcja funkcjonowania nowoutworzonego Żłobka w Przybiernowie.
8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne.
11. Oświadczenie kandydata o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
12. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
13. Oświadczenie kandydata o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego (tylko w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na postawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd).
14. Oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
15. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
16. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania przedmiotowego stanowiska.
17. Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią.
18. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych.
18. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
19. Oświadczenie w ramach CV/listu motywacyjnego następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Przybiernowie moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych”.
Brak takiej klauzuli spowoduje, że Państwa CV nie zostanie rozpatrzone i zostanie usunięte.
Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kserokopie dokumentów, powinny być potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” oraz data i podpis.
IV. Warunki pracy:
-
Planowana data zatrudnienia: 1 stycznia 2026r.
-
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
-
Bezpośredni kontakt z rodzicami lub opiekunami prawnymi dzieci przyjętych do żłobka.
-
Praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze.
-
Praca w budynku i poza nim - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
-
Praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Przybiernowie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym upublicznienie wyniósł poniżej 6%, natomiast wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - nie dotyczy – nowo utworzona jednostka.
VI. Sposób, termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową
do dnia 3 listopada 2025 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach, opatrzonych imieniem
i nazwiskiem z dopiskiem: „Nabór na stanowisko dyrektora Żłobka Gminnego „Wesołe Brzdące” w Przybiernowie” pod adresem: Urząd Gminy, 72-110 Przybiernów, ul. Cisowa 3 lub w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 106.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną lub w sposób inny niż wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Przybiernowie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 914667530
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez rozpoczęciem pracy w Żłobku.
Wójt Gminy Przybiernów
Bogdan Jarosław Czaplicki
Przybiernów, dnia 20.10.2025 r.
Załączniki do pobrania
| Pobierz |
|---|
| Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data |
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Justyna Andrzejewska | 20-10-2025 13:01 |
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Justyna Andrzejewska | 20-10-2025 |
| Ostatnia aktualizacja: | Justyna Andrzejewska | 20-10-2025 13:01 |

